חדרי קירור תעשייתיים

05/06/2024
מאת:
קירור בני
הרבה בעלי עסקים בתחום המזון זקוקים למקום אחסון גדול ואיכותי בכדי לאחסן בו סחורה בטמפרטורה מסוימת בקירור. יש לפנות למפעלים המייצרים חדרי קירור תעשייתיים וכל מה שצריך בתחום המקררים התעשייתיים.

תוכלו לקבל ייעוץ ולתכנן את חדרי קירור תעשייתיים שלכם, תוך ניצולו המלא וארגון נכון של הסחורה. יש הרבה חברות וגופים שונים שמנהלים עסק בתחום המזון התרופות או תוצרת חקלאית. גם חדרי אוכל של מוסדות גדולים המספקים ארוחות לעובדים או מוסדות גדולים כמו בתי חולים ממשלתיים, חייבים בנייה והתקנה של חדרי קירור תעשייתיים. הקמת מבנים לצרכי קירור דורשים ידע וניסיון רב בתחום הנדסת קירור. צוות שלם עובד בכל מיני תחומים בכדי לייצר את חדרי קירור תעשייתיים, אם בתחום החשמל, הייצור וההנדסה. המתכננים של חדרי הקירור לוקחים בחשבון את כל המרכיבים הייעודיים של חדרי הקירור ומתאימים אותם לגודל המבנה וכך, מאבזרים את חדרי קירור תעשייתיים בכל הציוד המתאים. יש לתכנן את הקיבולת של חדר הקירור כך שיהיה מתאים לכמות הסחורה שתאוחסן בחדר הקירור התעשייתי. חדרי קירור תעשייתיים יש להם מנוע שמורכב מחוץ למבנה כך שהחום ייפלט החוצה מהמנועים.

חדרי קירור תעשייתיים – פתרון אידיאלי למפעלים גדולים

גם בצבא ששם יש המון חיילים שחייבים לאכול מדי יום, נמצאים חדרי קירור תעשייתיים המכילים כמויות גדולות של מזון בהקפאה כמו בשר, ירקות, מוצרי חלב ועוד. גם חברות ענק המייצרות מוצרי בצק או מוצרי בשר שמחלקות סחורה למרכולים גדולים ורשתות ברחבי הארץ, מחזיקות חדרי קירור תעשייתיים על מנת שיוכלו להכיל כמות גדולה של סחורה שמשווקת מידי יום באמצעות קירור מכולות כך שגם בשינוע המזון נשאר טרי ובקירור עד הגעתו למרכולים, למעדניות ואם מדובר בתרופות אז לבתי המרקחת ובתי החולים הפזורים ברחבי הארץ. שירותי ההסעדה הרבים שנמצאים בכל הערים בארץ, זקוקות גם הם להתקנה ותחזוקה של חדרי קירור תעשייתיים.

חשוב כי חדרי הקירור, יירכשו ממפעלים מוכרים לייצור של כל המקררים המיועדים לתעשייה וכן חדרי קירור כמו חברת קירור בני שמוכרת בארץ כבר עשרות בשנים. המפעל מעסיק למעלה ממאה עובדים שעוסקים בייצור, חשמל ומהנדסי קירור שעומלים שעות רבות לתכנון של הרבה דגמים של מקררים וכן, חדרי קירור תעשייתיים. חברת קירור בני, מעסיקה טכנאים המגיעים למפעלים השונים שרכשו מקררים תעשייתיים וחדרי קירור היות וישנה אחריות, תחזוקה ושירות של החברה, מה שמהווה ביטחון מלא ללקוחות כמו מפעלים ומוסדות שונים שרכשו מקררים או חדרי קירור תעשייתיים מחברת קירור בני.

ברוכים הבאים

נשמח לסייע בכל נושא